niedziela, 24 czerwca 2012

Catrice Eyebrow Set - paletka do brwi (na brwiach :))

To będzie taki mini post, właściwie dodatek do notatki o zestawie do brwi firmy Catrice, o którym pisałam tutaj (KLIK). 
Chciałam Wam pokazać, jak te cienie (czy do brwi to też są cienie, bo dalibóg nie wiem?) prezentują się na żywym organizmie :) To taka ciekawostka dla tych z Was, które może się zastanawiają nad zakupem. 

Używam głównie tego jaśniejszego odcienia, czasem troszkę mieszam. Nie wygląda to może jeszcze w 100% idealnie i pewnie jest trochę krzywo, ale nadal się uczę - do tej pory moja pielęgnacja brwi polegała na ich regulowaniu, w życiu ich nie malowałam :) 

Dla mnie osobiście ta paletka sprawdza się wyśmienicie - nadal jestem w trakcie zapuszczania włosków w niektórych miejscach, a ona umożliwia mi wypełnienie luk bez uzyskania efektu, jakby nad oczami usiadł mi jakiś wielki ptak :D


I oczywiście ciągle się zastanawiam, czy nie za bardzo rzucają się w oczy i czy nadal wygląda to naturalnie (mam na tym punkcie lekką obsesję, nie przepadam za przesadzonym makijażem i dorysowywaniem sobie nowej twarzy).





Ale chyba nie jest źle? 



8 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię mocniejsze podkreślenie brwi, więc mi się bardzo podooba :)

    Ja używałam kiedyś paletki firmy ELF bardzo ją lubiłam :)

    teraz używam kredki clinique i też sobie chwalę, pisałam o niej juz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi jakoś do tej pory kosmetyki do brwi wydawały się zbędną ekstrawagancją, zupełnie nie wiem czemu :) Zresztą podobnie jak do niedawna bronzer i korektor pod oczy :) Oto co blogi robią z człowiekiem :)

      Usuń
    2. a mówią, że blogi to złooooo :) hehehe

      Usuń
    3. I to jakie! Zło przez duże ZET :))

      Usuń
    4. No niestety :) A ja naiwnie myślałam, że po założeniu bloga, będę się bardziej mobilizowała, bo w sumie to tak trochę głupio co chwilę pisać, co znowu kupiłam...A tymczasem jest jeszcze gorzej, bo ciągle odkrywam jakieś rzeczy, o których piszą inni i które oczywiście koniecznie muszę mieć!

      Usuń
    5. Ja miałam nadzieję, że uporządkuję swoje kosmetyczne zbiory, stworzę sobie taką bazę naj - a tu ciągle chcę coś nowego - pomimo, ze wiele rzeczy jest juz dla mnie dobrych :/

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz - jest mi bardzo miło, że do mnie zajrzałeś :)

Ale uprzedzam, że uwagi typu "super, obserwujemy?" lub "zapraszam do siebie", w moim przypadku odnoszą odwrotny skutek.

Ogólnie zaglądam do wszystkich, którzy pozostawiają po sobie jakiś ślad, a jak mi się spodoba, to nie trzeba mnie zachęcać do obserwowania :)

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...