poniedziałek, 2 kwietnia 2012

poniedziałkowe przemyślenia...

Są ludzie, którzy nawet na odległość potrafią wytworzyć wokół siebie tyle pozytywnej energii, że nie znając ich osobiście, czujemy się z nimi jakoś "związani". Siłą rzeczy więc cieszymy się z ich radości i smucimy kiedy się im nie układa - to osoby, które przyciągają do siebie i umieją zbudować w wirtualnym świecie coś pięknego.

Dlatego dzisiejsza wiadomość o potencjalnym sukcesie jednej z takich osób bardzo mnie ucieszyła i sprawiła, że ten niezbyt pozytywny dzień skończy się zdecydowanie lepiej niż zaczął. Z uśmiechem na ustach :)

A do tego tarta z nadzieniem ze szpinaku i kaszy orkiszowej na półrazowym cieście i koktajl, który lepiej smakuje niż wygląda - mniam :) czekolada jest na czarną godzinę - dzisiaj nie będzie potrzebna :)



2 komentarze:

  1. Tarta wyglada apetycznie! I tak zgdadzam sie niektorzy posiadaja przyciagajace osobowosci! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diamacro - dziękuję :) smakowała też wybornie - to takie danie, które praktycznie zawsze się udaje, nawet ze zmodyfikowanym przepisem. A co do osobowości, to prawda - tak samo jak w prawdziwym życiu, niektórzy po prostu mają taki "dar" :) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz - jest mi bardzo miło, że do mnie zajrzałeś :)

Ale uprzedzam, że uwagi typu "super, obserwujemy?" lub "zapraszam do siebie", w moim przypadku odnoszą odwrotny skutek.

Ogólnie zaglądam do wszystkich, którzy pozostawiają po sobie jakiś ślad, a jak mi się spodoba, to nie trzeba mnie zachęcać do obserwowania :)

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...