sobota, 28 kwietnia 2012

Pastelowo-kwiatowa majówka

Całkiem niespodziewanie z nieśmiało czającej się wiosny, nagle zrobiło się upalne lato - słońce szaleje na całego, a mój organizm cieszy się z tego każdą komórką. Pewnie lada moment będę sobie pod nosem narzekać, że jest za gorąco, ale póki co korzystam ile mogę i chłonę energię z powietrza :)

Dziś jeszcze czeka mnie popołudniowy spacer po praskich zaułkach, które cały czas są dla mnie sporą  egzotyką, a jutro być może wybiorę się nad Wisłę. 

A tymczasem kilka kwiatowo-pastelowych kadrów, pstrykanych w różnych kątach - takich kolorów jest u mnie zdecydowanie najwięcej. 

Miłego weekendu! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz - jest mi bardzo miło, że do mnie zajrzałeś :)

Ale uprzedzam, że uwagi typu "super, obserwujemy?" lub "zapraszam do siebie", w moim przypadku odnoszą odwrotny skutek.

Ogólnie zaglądam do wszystkich, którzy pozostawiają po sobie jakiś ślad, a jak mi się spodoba, to nie trzeba mnie zachęcać do obserwowania :)

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...